Cviky pro pevný zadek

16. května 2013 v 14:12 | Žanet |  Body

Myslím, že tady ani není moc nad čím přemýšlet. Pokud chceš mít zpevněný zadeček, tak vyzkoušet tyto cviky.

Dřepy
Dřepy jdou tím nejjednodušším, co můžeš udělat. Dbej jen na rovný postoj a snaž se držet paty na zemi. Než 50 dřepů v kuse, cvič raději po sériích, například 5x10 a podobně. Následující fotka pro dřepy, je velmi výstižná a opravdu účinná! Ale pokud dřepy dělat nechceš nebo nemůžeš (tak jako já) vyzkoušet jiné cviky. ;))


Výpady
Další cvik, který je opět jednoduchý a nijak náročný je výpad. Ze stoje vykroč nohou dopředu a sniž pánev. Zadní koleno se ti téměř dotýká země a pod předním kolenem máš úhel 45 stupňů. Pokud se ti zdá cvik lehký, můžeš si zkusit k němu vzít činky.


Kmitání
Kmitání nohou je nenáročný cvik na zadek. Můžete ho dělat klidně doma v klidu při sledování svého oblíbeného pořadu v televizi.

Provedení cviku
Lehněte si bokem na podložku, hlavu si můžete podepřít, ale nemusíte.
Dbejte na správné držení těla, neprohýbejte se. Záda držte rovně.
Pokud si hlavu položíte na nataženou paži, budou se vám záda lépe držet rovně.
Nohy mějte natažené.
Zvedněte horní nohu, stačí mírně a vraťte do původní polohy.
Pro lepší výsledky nohu úplně nepokládejte, ale neustále se udržujte v kmitání.
Cvičte tři série na každou nohu po patnácti opakováních.
Časem přidávejte.


Kroužení nohou
Opět velmi nenáročný cvik na zadek. Při jeho cvičení se rozhodně neunavíte a navíc prospívá zádům.

Provedení cviku
Klekněte si na podložku, dlaněmi se opřete o zem.
Natáhněte pravou nohu a zvědněte ji do výšky.
Začněte nohou kroužit, stačí malé kroužky.
Cvičte na jednu nohu patnáct kroužků na jednu stranu, pak na druhou.
Po té nohy vyměňte.


Zvedání nohou
Při tomto cviku vycházíš z pánevního mostu. Natáhni jednu nohu před sebe na úroveň té druhé a snaž se vytáhnout pánev co nejvýš. Nezapomeň vystřídat obě nohy.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Chiyo.sama(×ω×)™ Chiyo.sama(×ω×)™ | Web | 16. května 2013 v 16:04 | Reagovat

öooooooooooh děkuji ti moc dobrá duš:*

2 Kája Kája | Web | 16. května 2013 v 19:06 | Reagovat

Wow dobré cviky, některé cviky dělám, ale s těma dřepy jsou lákavé, zkusím, jestli teda těch posledních 245 vůbec někdy udělám...:-D :-D :-D :-D

3 Anetka Anetka | E-mail | Web | 1. září 2015 v 9:15 | Reagovat

Já chodím cvičit do haly a je tam tento systém. Stačí se přihlásit online přes Facebook 4fitness https://www.facebook.com/4fitness.eu

4 Jana Jana | E-mail | Web | 30. října 2015 v 8:16 | Reagovat

Někde jsem slyšela, že ty výzvy nejsou moc dobré pro začátečníky. Já si chci nejdříve koupit sportovní oblečení a pak začít něco dělat http://www.centrum-aktivit.cz/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama